Promocje


skleposkar4 Sklep Oskar Joanna Makiel. ul. Pużaka 35a, 38-400 Krosno
1. Opis procedury reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt producent jeśli jest gwarancja door to door.W przypadku jeśli na produkt brak jest gwarancji door to door koszty wysyłki do producenta ponosi kupujący Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Sklep Oskar odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Sklep Oskar, na koszt sklep Oskar. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep Oskar. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sklep Oskar albo Sklep Oskar nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Sklep Oskar rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep Oskar nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sklep Oskar W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien zawiadomić Sklep Oskar o chęci zwrotu.Sklep Oskar zamawia kuriera po odbiór przedmiotu. 2. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. 3. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć do Sklep Oskar stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@wozki-skleposkar.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Sklep Oskar Joanna Makiel ul. Pużaka 35a 38-400 Krosno Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty login Allegro Data zawarcia umowy , data odbioru Imię i nazwisko Adres Data W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli Sklep Oskar wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep Oskar o nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie Sklep Oskar o nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w Sklep Oskar są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
NIP: 684-193-08-29
REGON: 180066841










potrzebujesz pomocy ?
+48 608 328 672
+48 661 954 149
autoryzowany punkt sprzedaży 30 różnych firm